بزودی آماده خدمترسانی به شما عزیزان خواهیم بود ...
* چگونه میتوانم محصولی را مرجوع یا تعویض کنم؟
* پاسخ: در صورتی که محصولی که دریافت کردهاید دارای نقص باشد یا با توضیحات محصول مطابقت نداشته باشد، میتوانید طی مدت مشخصی آن را مرجوع یا تعویض نمایید.
* هزینه ارسال محصول برای مرجوعی یا تعویض به عهده کیست؟
* پاسخ: در صورتی که محصول دارای نقص باشد یا اشتباه ارسال شده باشد، هزینه ارسال برای مرجوعی یا تعویض به عهده ما خواهد بود. اما در صورتی که دلیل مرجوعی یا تعویض، انصراف مشتری و یا مورد دیگری باشد، هزینه ارسال به عهده مشتری خواهد بود.
• پس از بررسی و تماس تصویری از محصول با کارشناسان و مشخص شدن سلامت فیزیکی ، ظاهری و بهداشتی کالا و همچنین موجود بودن کالا ( عدم تک شدن در فروشگاه ) امکان عودت یا تعویض وجود دارد.
لازم به ذکر است که کالاهایی که از لحاظ بهداشتی ممکن است حساس باشند مثل : لباس زیر ، پستانک ، شیشه آب و شیر و ... فاقد مرجوعی و تعویض هستند. ( در خرید خود دقت نمایید )